♥SaRaNghaEy0 ♥ Headline Animator

Tuesday, March 27, 2012

aina anta 'coklat' ?

Salam and greetings to all ..

Dengan tidak semena-menanya, tiada ribut, tiada guruh, tetiba terdetik di hati nurani saya, aina anta 'coklat'? 
Mungkin, dan saya sangat pasti, apakah rasional di sebalik entry ini ? Mungkin juga yang tertanya-tanya, apakah maksudnya? jeng3... bajet surprise !!
Actually persoalan ini timbul kerana saya terbaca berita Irma hasmie yang dah bertunang. saya terjumpa dengan kak Irma waktu saya menunaikan umrah Februari lalu. Saya tak sangka boleh terjumpa dan saya boleh  bercakap macam tu je dengan kak Irma . Kak Irma yang sentiasa senyum.. walau dengan siapa sahaja . unbelieveable, bila saya satu hotel dengan Kak Irma. 
Now, tup-tup kak Irma dah bertunang.. perkenalan yang sangat singkat, sewaktu menunaikan umrah. Itu la jodoh. Allah dah tetapkan semuanya.. tapi, kadang-kadang terdetik jugak di hati saya, siapakah 'dia'? :)
'Dia' yang entah di mana. aina anta? terbaik punya soalan..
tapi, saya suka kalau saya dapat kenal 'dia' macam kak Irma. so sweet .. ehhemmmm..
tapi, mungkin kah?
Persoalan yang saya rasa, tak tau bagaimanakah jawapan yang paling sesuai untuk di berikan . haha ..
'dia' yang saya gelarkan sebagai coklat. why chocolate? because, saya suka coklat. okey tiada kaitan . Sebenarnya dah terkena virus Vanilla Coklat. Drama yang best . 

Buat masa sekarang, jawapan saya ialah, aina anta coklat? jawapan yang dijawab dengan pertanyaan.
kak Irma & kak Ann di Masjidil Haram.

p/s: coklat oh coklat. Chocolate Itu Sedap .
++~ gambatte!!~++ ♥♥♥

2 comments: