♥SaRaNghaEy0 ♥ Headline Animator

Sunday, June 17, 2012

zAmaN beRzAmaN . d(~_~)b

Salam and greetings to all..

I've done reading Life Crisis: Pattern Perjalanan hidup by Mr. K . Sangat bermakna dan sangat kena dengan semua orang . Well same goes to me . =) . Now I'm at Uni stage , which will come to the end for almost a month . InsyaAllah .. Then , the stage will move and move until it end .. The end which I don't know when .. Hope for a better end . 

Bila difikir-fikirkan , sekarang ni pun dah zaman ramai kawan-kawan yang berkahwin dan bertunag . schoolmate dah ada yang kahwin . Dah dapat anak pun ada . Aigoo .. (~_~) . Me ? I don't know when .. Just wait and see .. =) . 

Zaman pekerjaan which I will enter so soon .. Kerja apakah aku ini ? I still can't predict the future , and I'm afraid to face the future . What am I for the future ? Where am I going for my future ? It still blur .. 
waa.. My FYP still in progress . That is the big reason why .. 

Then , the peliks thing will come to my life .. the day that all my friends will go to their own path , continue their own journey . and I'm alone in my path . but, truly, I'm not alone . HE always be with me . =) senyum je mampu .  zaman di mana semua dah ada family sendiri , komitmen sendiri , mungkin zaman tu , dah tak sempat fikir nak hang out segala .. zaman di mana saya bakal merindui zaman bersama kawan - kawan ni haa .. 

Kami di  Johor . Wedding K.Yati 

Konvo kakak ku sayang . Kak Alia 

Malam Pra Graduan . Ini geng 2 kereta . =)
Yeahhh .. peliks or not , we will go to the era . sighhhhh ~~
p/s: bakal merindui zaman ini . =)


++~ gambatte!!~++ ♥♥♥

1 comment:

  1. i miss dis moment already la ida..huhu...

    ReplyDelete