♥SaRaNghaEy0 ♥ Headline Animator

Wednesday, January 4, 2012

penanda buku + kalendar 2012 KFCM

salam and greetings to all .

tetibe hari ni nk update blog . sebab ?? terbaca satu blog ni . ada contest di situ . 
contest nya ialah :

Saya ingin mendapatkan Kalendar The Red Warriors 2012+Penanda Buku Khairul Fahmi dari BLOG FakhruddinAziz.com kerana...

saya suka dengan gaya permainan Khairul Fahmi Che Mat. kecekapan beliau menangkis dan menangkap bola sangat saya kagumi. Beliau merupakan idola saya untuk berusaha dengan lebih kuat, walaupun berlainan bidang  dan padang. saya suka gunakan semangat yang  beliau tunjukkan ketika menghadapi setiap kesukaran.

Malaysia Boleh !!

itu sahaja slogan saya .
sekian .

p/s: study hard study smart. InsyaAllah kejayaan dalam genggaman . 

++~ gambatte!!~++ ♥♥♥

No comments:

Post a Comment