♥SaRaNghaEy0 ♥ Headline Animator

Wednesday, April 6, 2011

Bicara Hati...

salam n greetings to all...

bicara hati saya pada hari ini... saya sgt3 sedih.... sedih... n terasa hati... ye, saya senyap, saya buat xtau, konon2 saya xterasa, xdengar...., tgh study for test esk, konon2 tgh msg ngn org la.. n mcm2 lagi.. walhal, dlm hati, hanya DIA yang Maha Mengetahui.. saat ni, rasa cam nak menangis je.. sikit lagi, mesti terkeluar nye la butiran berharga tu... tp, saya mesti tahan jgk.. saya xnak tunjuk kt  mereka yg saya tengah sedih.. sedih sangat2..... 

ye, saya tau, semua tu salah saya, tp, jgn la kondem saya depan2... at least ckp baik2.. saya blh terima, tp, ucapan sebegitu sangat2 menusuk kalbu..!! huh... 

sekali lagi, saya sangat2 terasa dengan kata-kata anda itu...

saya tau anda hebat, anda bijak,  anda sangat2 berbeza dengan saya... anda sgt2 baikk... ok. anda baik... 
saya xterbanding langsung2 dengan anda. ok fine. !! 

saya dh xkesah. ok.

baik saya tulis kt sini.. sbb saya tau, bkn ade org baca pn.. xkn ade org tau.. baik la saya sorg2 je... aman dunia....

ok. 
anda memang hebat..!!!!!

tata...bye!
p/s: saya pn ade perasaan la......

++~ gambatte!!~++ ♥♥♥

No comments:

Post a Comment