♥SaRaNghaEy0 ♥ Headline Animator

Wednesday, December 2, 2009

mEraPu - RaPu di KaLa HuJaN..

salam..
buat kesekian kalinya, HUJAN still xberhenti lagi..
kate adik, umah nenek dh naik air..
slalunya, kalo hujan, jarang-jarang jer, air tu nk naek..
maybe sbb hujan terlalu lebat n menyebabkan air naik..
haila, dh la aku pnyer sweater dh kne basuh oleh adekku terchenta.. huhu..
kesejukan!!

hujan2 nie, xtau nk bt mende la plak..
dhla, baru lepas raye Aji, daging2 korban bersepah dalam peti...
dan sejak raye Aji smpi la skrg, asyik daging je jdk menu.. hari2 daging..daging..daging..
dh naek muak pn ade..
tmbhn lg, mmg tu je lauk yg ade...

teringin nk mkn sup gearbox la plak.. aritu, mase ari raye Aji, ade gak terdengar ura-ura ayah Chik nk bt sup.. bila la tu??
sup ayah chik bt sedap dowh!!! hahaha..
tadi aku goreng daging, bt breakfes!! fuh, Sodap hahaha.. ye ke??

hish, hujan2 gini, ntah ble la blh nk pegi berfoya-foya (ayat Ptah) kt KB.. nk gak jln2 tgk pemandangan baru.. almaklumlah, PAKSON (ye ke ejaannya nie??) dh lame siap, aku je yg xpenah2 masuk situ.. hope, I have a chance to go there.. huhu...
dh2 la.. cik ida oi, kang ntah pape lagi yg nk merapu nie..hehehe..

selamat2 sume.. kate org tua2, jgn maen hujan, nti demam plak.. sape susah?? aku jugak.. (mak yang kate.. hehehe..)
k,la.. bye2.. ngeh3..

eh, aku ade gmbr lawa pnyer, jgn jelez yea...





aku-budak-baek

No comments:

Post a Comment