♥SaRaNghaEy0 ♥ Headline Animator

Sunday, March 6, 2011

i think of you...

salam Alaik.... 
konbanwa...
entri kali ni, td, eh.. bkn2.. dh byk hari.. eh, bkn jgk,... sepanjang saya di UiTM nie.. yg dh menjangkau  2 tahun... saya terfikir, kenapa kebanyakan student perempuan kt sini.. bkn setakat students la,.. blh dikatakan semua warga UiTM yg PEREMPUAN.. pakai tudung, tp, pakai baju lengan pendek, ntah la, saya xtau la ape pandangan diorang tu... kalau bagi saya la, xrase pelik ke kalo pakai mcm tu?? xterasa ke yg lengan anda tu terdedah??? haish, saya rase sgt2 pelik la.... tp, ntah la, saya tetap xfaham jgk ngn diorang tu.... hmm.... lagi  satu pasal pemakaian, baju tu kalo boleh sekecik2 saiz jgk yg dicari, even badan mcm saiz XXL sekali tgk... huhu..
(even my friends sendiri la...)
Ya Allah buka kanlah pintu hati mereka untuk berubah.. saya hanya mempu mengubah dengan hati  sahaja Ya Rabb.. lemahnya saya ni... huhu.. :( 
teringat zaman MMP dulu la... indahnya ketika itu...

tetibe terpanggil utk menulis entry ini.. saya pn xtau la kenapa.Mungkin petunjuk dari Allah.. siapa tahu...

lagi satu, saya teringin nk tahu, ape yg tertulis dalam Bible.. tringin sgt2 nk tau, ape kandungan dalam tu... apakah yang menarik sgt tentang Bible, sgt2 teringin nk tahu.. InsyaAllah, akan saya gunakan jika ade teman2 non muslim or Muslim sendiri yang bertanyakan tentang agama Islam, or yang ingin membandingkan dengan agam2 lain... maybe saya terpanggil utk menulis ni di sebabkan saya sekarang sedang mengikuti kelas memandu yang majoritinya bukan beragama Islam.... hmm... tinggi sungguh cita-cita saya nie... 

InsyaAllah...
(^_^)
p/s: hopefully cita-cita saya tercapai.. InsyaAllah...
++~ gambatte!!~++ ♥♥♥

No comments:

Post a Comment