♥SaRaNghaEy0 ♥ Headline Animator

Tuesday, June 1, 2010

DiLeMa niE..........(~_~)


salam...
huhu.. lama xmeng-atas-tarikh-kan blog ini.. rasa macam dah berkurun lamanya.. huhu..
sejak kem semai simoi ritu, mcm xsmpat je, sambungan kem semai simoi akan menyusul,.. cuma ntah ble..
dalam dilema skrg nie, nk join MMS Julai or handle OPKIM.. kalo diberi pilihan, of course mms jdk pilihan. kenapa? kerana saya sangat merindui saat-saat bersama PM-PM lain. Ajaibkan? ukhuwah yang terjalin selama seminggu bertaut dengan eratnya.. seakan-akan takkan putus.. huhu.. sangat merinduinya.. ketika sama-sama menjaga pendaftaran sehinggalah kepada saat kembali ke Kolej Melati. Semuanya bagaikan memori terindah yang tidak dapat diungkapkan dengan kata-kata. Sesungguhnya, MDS Asasi UiTM Puncak Alam berjaya memberi impak yang sangat besar sehingga kau terasa sayang untuk melepaskan sebarang peluang yang melibatkan mms...

tapi... apakan dayaku, aku dipinta menjadi urusetia untuk opkim Melati yang bakal diadakan pada tarikh yang sama dengan kursus pm julai. katanya, sebuah skolah di Jerantut akan datang melawat Kolej Melati & sebagai JPK Melati, seharusnya wajib aku menjadi urusetia.. tetapi, aku... huhuhu.. tak tahu nk buat macam mana, aku ambk keputusan nak fikir dlu.. sangat rindukan saat bergelar pm..





kesimpulan, aku xbg jawapan lagi................................
-CLOSED-
++~ gambatte!!~++ ♥♥♥

No comments:

Post a Comment